Kantoorruimte - Te Huur - Sint Apolloniastraat 2 D-E Weert

Op een prettige locatie, in de woonwijk Boshoven, is op korte afstand van het centrum van Weert alsmede de op- en afritten van de A2 Eindhoven-Maastricht dit bedrijfsverzamelgebouw gelegen. In dit fraaie kantoorpand zijn er representatieve units beschikbaar in de grootte van circa 65m2 tot circa 70 m2. U wordt volledig ontzorgd en u bent gehuisvest binnen een fraai, goed onderhouden bedrijfsverzamelgebouw.

De locatie is goed bereikbaar met de auto. Via de A2 is het pand binnen 5 minuten bereikbaar. De bushalte is binnen 100 meter loopafstand bereikbaar. Weert beschikt tevens over een NS-intercitystation gelegen op circa 5 minuten (auto).

Algemene kenmerken:

  • Soort pand: Kantoorruimte binnen bedrijfsverzamelgebouw "De Klaver"
  • Bouwjaar: 1993, complete renovatie 2013
  • Verhuurbare oppervlakte: Circa 65 & 70 M2

Onderhoud:

  • Binnen & Buiten: Goed
  • Verwarming: Vloerverwarming & radiatoren
  • Koeling: Airco

PLAN SNEL EEN VRIJBLIJVENDE BEZICHTIGING:
T: 06-20050301

Mooie kantoorruimte gelegen aan de voorzijde van het complex met een vloeroppervlakte van circa 70 M2. Incl. 2 ruime werkplekken met 2 schuifkasten (bruikleen)

  • Aanvaarding per direct,
  • Gezamenlijke Kantine met keuken incl. vaatwasser, koelkast, en spoelbak,
  • Gezamenlijke koffiemachine met koffie, thee, cappuccino, chocolademelk enz…,
  • Ruime parkeergelegenheid voor bezoekers,
  • Glasvezel internet via KPN,
  • Kabel internet via Ziggo,
  • BORG gecertificeerd alarm & brandalarmsysteem,
  • Intercom met voordeurblokkade,
  • LED Verlichting,
  • Schoonmaak algemene ruimtes zoals entree, hal, toiletgroep en kantine.

Gebruiksmogelijkheden:
Kantoordoeleinde

Parkeren:
Rondom het kantoorverzamelgebouw is gedacht aan ruime parkeergelegenheid.
Tot het gehuurde behoort 1 parkeerplaats, de overige parkeerplaatsen zijn voor bezoekers.

Servicekosten:

Servicekosten als verrekenbaar voorschot. In het voorschot van de servicekosten is inbegrepen:

  • Verbruik gas, water & elektra;
  • Verbruik, koffie, thee etc.;
  • Schoonmaak algemene ruimtes & glazenbewassing van het gehele pand (binnen & buiten);
  • Onderhoud plantsoen en groenvoorziening;
  • Glasvezel internetaansluiting (KPN);
  • Kabel internetverbinding (Ziggo);
  • Onderhoud alarmsysteem, brandalarm, brandblussers & intercom;
  • Periodiek onderhoud CV & Airco installatie;
  • Periodiek onderhoud/controle dakbedekking;
  • Afvalcontainer (kantoorafval), Papiercontainer (archiefvernietiging).

Huurprijs:
De huurprijs kantoorruimte 2E bedraagt € 600,00 excl. btw & Servicekosten per maand.
De huurprijzen te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, huurders dienen te voldoen aan de 90% of meer belaste prestatienorm.

Huisdieren:
Huisdieren zijn in ons pand niet toegestaan.

Huurtermijn:
In overleg

Betaling:
Huur, omzetbelasting en servicekosten per maand vooruit.

Zekerheidstelling:
Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van drie maandhuren inclusief btw.

Mooie kantoorruimte gelegen aan de achterzijde van het complex met een vloeroppervlakte van circa 65 M2. Deze kantoorruimte is recent voorzien van een inpandige spreekkamer. Incl. 4 ruime werkplekken (bruikleen)

  • Aanvaarding medio september 2022,
  • Gezamenlijke Kantine met keuken incl. vaatwasser, koelkast, en spoelbak,
  • Gezamenlijke koffiemachine met koffie, thee, cappuccino, chocolademelk enz…,
  • Ruime parkeergelegenheid voor bezoekers,
  • Glasvezel internet via KPN,
  • Kabel internet via Ziggo,
  • BORG gecertificeerd alarm & brandalarmsysteem,
  • Intercom met voordeurblokkade,
  • LED Verlichting,
  • Schoonmaak algemene ruimtes zoals entree, hal, toiletgroep en kantine.

Gebruiksmogelijkheden:
Kantoordoeleinde

Parkeren:
Rondom het kantoorverzamelgebouw is gedacht aan ruime parkeergelegenheid.
Tot het gehuurde behoort 1 parkeerplaats, de overige parkeerplaatsen zijn voor bezoekers.

Servicekosten:

Servicekosten als verrekenbaar voorschot. In het voorschot van de servicekosten is inbegrepen:

  • Verbruik gas, water & elektra;
  • Verbruik, koffie, thee etc.;
  • Schoonmaak algemene ruimtes & glazenbewassing van het gehele pand (binnen & buiten);
  • Onderhoud plantsoen en groenvoorziening;
  • Glasvezel internetaansluiting (KPN);
  • Kabel internetverbinding (Ziggo);
  • Onderhoud alarmsysteem, brandalarm, brandblussers & intercom;
  • Periodiek onderhoud CV & Airco installatie;
  • Periodiek onderhoud/controle dakbedekking;
  • Afvalcontainer (kantoorafval), Papiercontainer (archiefvernietiging).

Huurprijs:
De huurprijs kantoorruimte 2D bedraagt € 620,00 excl. btw & Servicekosten per maand.
De huurprijzen te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, huurders dienen te voldoen aan de 90% of meer belaste prestatienorm.

Huisdieren:
Huisdieren zijn in ons pand niet toegestaan.

Huurtermijn:
In overleg

Betaling:
Huur, omzetbelasting en servicekosten per maand vooruit.

Zekerheidstelling:
Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van drie maandhuren inclusief btw.

Foto's algemeen: